مزایده و مناقصه

انتخاب پیمانکار بهره برداری از معدن سیلیس صفی آباد محلات

شرکت پیام هونامیک (سهامی خاص) در نظر دارد انجام عملیات بهره‌برداری از معدن سیلیس صفی‌آباد با ظرفیت تولید سالیانه حداقل 25 هزار تن ماده معدنی کوارتز واقع در منطقه محلات استان مرکزی و خط خردایش، دانه‌بندی و شستشوی ماده معدنی دانه‌بندی شده جهت مصرف در کارخانه فروسیلیس خود در شهرستان خمین را با کلیه تجهیزات مربوطه نصب شده و آماده بهره‌برداری در مجاورت معدن از طریق مناقصه عمومی به شرکت‌های دارای توان مالی و سوابق اجرایی مفید در این زمینه واگذار نماید. 

  • اسناد مناقصه

متقاضیان رزومه کاری مرتبط، پیشنهادات مالی خود (به تفکیک سه بخش بهره‌برداری و استخراج از معدن، بخش خردایش ودانه‌بندی و بخش شستشو به ازای هر تن) و ضمانتنامه بانکی معتبر جهت شرکت در مناقصه به مبلغ 100،000،000ریال را در پاکت‌های جداگانه به دفتر مرکزی شرکت تحویل نمایند. مهلت تحویل اسناد حداکثر تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه مورخه 13/4/96 است.

  • شرایط مناقصه
  1. تولید سالیانه حداقل 25 هزار تن ماده معدنی کوارتز خردایش، دانه‌بندی و شستشو شده با سایز 20 تا 100 میلی‌متر با مشخصات فنی مورد نیاز مصرف در کارخانه فروسیلیس که به پیمانکار ابلاغ می‌شود.
  2. فعالیت معدنی 8 ماه در سال امکان پذیر می‌باشد.
  3. بهره‌برداری از معدن بدون استفاده از مواد ناریه و فقط توسط بیل مکانیکی انجام خواهد شد.
  4. کلیه هزینه‌های اجرای موضوع مناقصه به عهده پیمانکار می‌باشد.
  5. پیمانکار باید کلیه دستگاه‌ها و ادوات معدنی سنگین و سبک مورد نیاز جهت بهره‌برداری از معدن و خط خردایش و شستشوی ماده معدنی و تجهیز کارگاه را در اختیار داشته باشد.
  6. شرکت پیام هونامیک در رد یا قبول پیشنهادات مختار می‌باشد.

لازم به ذکر است سیستم خردایش و دانه‌بندی با ظرفیت 35 تن در ساعت و خط شستشوی کامل که تمامأ در مجاورت معدن نصب و آماده بهره برداری می‌ باشد و بهره‌مندی از شبکه برق سراسری در سایت توسط کارفرما تامین گردیده است.

  • امکان بازدید از سایت معدن و خط خردایش و شستشوی ماده معدنی طی روزهای 29/3/96 تا 11/4/96 در ساعات اداری روزهای غیر تعطیل وجود خواهد داشت.
  • آدرس معدن: استان مرکزی، شهرستان محلات، جاده محلات به خمین، کیلومتر 20 جاده محلات خمین، کیلومتر 9 جاده روستای بزیجان، جاده خاکی سمت چپ، جنب گاوداری
  • شماره‌های تماس : 02188197315 و 02188197318 و 02188797422 

داخلی های 314 - 312